Puhelin soi, isäni soittaa.

— Haloo haloo! vastaan.
— Ootko laittanut lokis jäähylle?! kysyy isäni.
— EN! parahdan.

Anteeksi! Hiljaiselolle on syynsä: elän takuulla elämäni ihanimpia aikoja, mitä tulee luontomatkailualalla yrittämiseen ja itsensä työllistämiseen. Matkamessut menivät hyvin ja samoin Nordic Bloggers Experience. Eräloki podcastin työstäminen on ihan mahtavaa, kalenteri puhkuu innostavia palavereja ja tuleville kesäkuukausille sekä myöhäiselle syksylle on luvassa iloisia juttuja, joista pääsen toivottavasti kertomaan pian. En nimittäin malttaisi olla hiljaa.

Blogissa on siis syystäkin ollut hieman hiljaisempaa, mutta onnekssi blogi palaa normaaliin päivärytmiinsä viimeistään ensi viikolla. Käykää sillä välin vaikka kuuntelemassa meidän aiemmat jaksot, sillä neljäs julkaistaan huomenna.

Iloa päivääsi, palaan pian!


Untitled

Kiitos, kun tuet sivuston toimintaa

Kun hankit retkeilyvarusteita ja kirjoja boldattujen sinisten linkkien ja painikkeiden kautta, minä saan pienen provision, mutta sinä et maksa yhtään ylimääräistä. Kiitos, kun tuet KAUKOKAIPUUn toimintaa ja mahdollistat lukukokemuksen ilman mainosbannereita.

KAUKOKAIPUU on Suomen luetuin matkablogi, jonka mukana pääset nojatuolimatkailemaan niin kotimaan kohteisiin kuin maailman kauneimpiin nähtävyyksiin. Mediakortti.

Jos varaat lennot. äkkilähdön pakettimatkan tai opastetun kierroksen yhteistyökumppanieni kautta, sinä et maksa yhtään ylimääräistä, mutta minä saan pienen korvauksen. Tällä tavoin voit halutessasi tukea Kaukokaipuun toimintaa ja mahdollistaa maksuttomien vinkkien ja oppaiden julkaisemisen jatkossakin. Kiitos. ❤️

© KAUKOKAIPUU

Privacy Preference Center